Bijna wegggg - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Tara Endenburg - WaarBenJij.nu Bijna wegggg - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Tara Endenburg - WaarBenJij.nu

Bijna wegggg

Blijf op de hoogte en volg Tara

28 Juni 2013 | Nederland, Kortenhoef

Hoiiiii,

Op het laatste moment toch maar besloten een reisverslagje bij te houden, dus bij deze! Samen met Laura ga ik naar Tanzania om voor 8 weken vrijwilligerswerk te doen (6 weken in Arusha en 2 op Zanzibar whoehoe). Nu natuurlijk druk bezig met inpakken en alles (dus eigenlijk heb ik niet zoveel tijd om dit te schrijven en dat profiel aanmaken duurde al helemaal lang), maar krijg een beetje zenuwen! Het begint allemaal heel erg dichtbij te komen en er komt toch wel veel bij kijken! Maar ik ben al best wel ver hoor en omdat we er al zolang naar uitkijken en mee bezig zijn heb ik er wel zin in! Wel spannend wat er ons te wachten staat ivm andere leefomstandigheden, cultuur en gewoonten enzo maar ook heel leuk! Maar ik ga nu weer verder met inpakken en volgende keer is het een langer (en hoop spannender) verhaal!

x

  • 29 Juni 2013 - 18:30

    Carlijn:

    Spannend!!? Nu zit je nog in het vliegtuig denk ik!? Ik kijk uit naar je eerste verhaal! Xxxxx

  • 02 Juli 2013 - 22:10

    Brenda:

    Je zit nu al met je gat in Tanzania!
    Ga er een onwijs mooi avontuur van maken.
    Ik ga je verslagen lezen:)
    Zoen en een knuff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kortenhoef

Tara

Naar Afrikaaaaaa

Actief sinds 28 Juni 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 9385

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 07 Augustus 2014

Zuid-Oost Azië

29 Juni 2013 - 26 Augustus 2013

Tanzania

Landen bezocht: